4 Mart 2018 Pazar

DIŞARDA ÇOK SES VAR İÇERDE UZAY

Hayatında her şey ama her şey kusursuzdur. Ailen, çevren, müthiş dostlukların bunlar uzar gider. Ama bir şey eksiktir. Asla adı yoktur. Neden öyle bilmezsin. Ama o eksiklik öyle boktandır ki ne olduğunu bilmediğin için nasıl dolduracağını da bilemezsin. İğrenç bir çıkmaz. Çözmek istiyorsun çözemiyorsun, bulmaya çalışıyorsun bulamıyorsun iyice boka sarıyor. İçindeki o küçük boşluk durup dururken durgunlaştırıyor olmadık yerlerde. Sorulduğunda sebebini açıklayamıyorsun. Cevap net 'Ben de bir bilsem' oluyor. Kendimi sürekli bir puzzle parçasını uymadığı halde yerleştirmeye çalışıyor gibi hissediyorum. Çok benziyor, renkler şekiller uyuyor ama çok zorlarsan oturur ya hani, asla uyan parçanın çat diye oturması gibi olmuyor. Öyle bir şey iste. Olmuyor abi işte bana uymayan şeylerle doldurmaya çalışıyorum o eksikliği. Dolmuyor. 
Neyse birer bira içelim belki çözeriz, belki geçer. 
Bu karamsar yazıyı müthiş bir şarkı sözüyle tamamlamak istiyorum. 
"Dışarda çok ses var içerde uzay."

Taslaklarımda böyle bir yazıyla karşılaştım. Tarih 24.05.2017. O zaman harcayıp yayınlamadığım bu yazıyı şuan içimde olmayan hisler barındırmasına rağmen paylaşmak istedim. Ne çok şey değişti. Boşluklar doldu. 


-NİYAL



1 yorum:

  1. Seninle içerken tanışmak istiyorum,bu kadar güzel tercüme edemezdin.Harika bir yazı

    YanıtlaSil