12 Kasım 2017 Pazar

bi’tutam mutluluk

Bundan 4-5 sene önce çok fazla arkadaşım olduğunu düşünürdüm. Baya baya insan vardı etrafımda. Buna rağmen hiçbir zaman çok sosyal bir insan olmadım. En sevdiğim şey evde yalnız kalıp kabuğuma çekilmekti. O zaman kendimi tamamen özgür hissediyordum. Sonra lise bitti haliyle her şey değişti tabi. O insanlar teker teker yok oldu ama çokta umrumda olmadı sanırım. Çünkü öyle bir arkadaş girdi ki hayatıma, bana o insanların arkadaşlıkla alakaları olmadığını ve arkadaşlık kelimesini yeniden öğretti. Artık eve kapanmak yerine onunla vakit geçirmek beni özgürleştirir oldu. Kendimi sadece onun yanında hisseder oldum. Kimseden görmediğim değeri, sevgiyi, şefkati tattırdı bana.  Ha bir de müthiş gaz vermeleriyle bana kilo verdirmeyi başaran ilk insan kendisi. Sayesinde bir gaza geldim geliş o geliş 19 kilo gitmiş. Bu kilo verme sevincimi bugün o kişiyle paylaşırken içimde hem bu mutluluğu hem de bu müthiş insanın hayatıma nasıl dokunduğunu herkesle paylaşma isteği uyandı. Bütün before afterlarımı Niyal’e borçluyum 🙏🏻Hayatınıza böyle güzel dokunan insaları kaybetmeyin🤗


-Böcük🐞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder